Tuesday, February 27, 2007

Ninel Conda v-a calatori in Europa pentru a fi prezenta la spectacolele Madonei si pentru a lua notite in legatura cu coregrafia ei


Ninel, a profitat de cateva ore libere din concediul ei din Europa pentru a asista la unul din concertele Madonnei de la care vrea sa invete cate ceva.
"Aceasta femeie este suberba, am stat la acelasi hotel cu ea si am apucat sa vorbesc cu dansatoarele ei, a fost o calatorie completa" a declarat Ninel.
Acum dansul si coreografia artistei mexicane vor avea putin din farmecul Madonnei.
" Suntem in contact cu echipa de dans pentru a pune la punct cateva aspecte coreografice, a fost foarte productiva calatoria. Totul este deja planuit, evident, dar vrem sa imitam cateva trucuri nebunesti ale reginei pop" a comentat artista.
Ninel nu a fost plecata doar pentru a lua lectii ci si pentru a se elibera putin de oboseala de dupa serialul "Rebelde". "A fost o vacanta dupa 2 ani de munca continua. Am fost la cumparaturi, am cinat, am calatorit in Italia. A fost frumos in Europa", a declarat artista.


No comments: