Saturday, March 3, 2007

DERRICK JAMES: Sunt foarte diferit de Santos



Santos are ochii creionati, unghiile date cu oja neagra, un tatuaj indraznet, asculta rock si fura inimile fetelor. Dar nu seamana deloc cu interpretul sau!

Cum ti-ai dori sa se termine povestea personajului tau?

Exista atatea lucruri pe care le-as fi facut in aceasta poveste. Nu stiu cum se va termina traseul personajului meu. Mi-ar placea sa se termine cand eu ma indragostesc de cineva. Personajul meu nu se mai indragostise inainte. Este prima data cand simte ceva. Evident, Santos se simte ciudat si diferit, dar foarte bine in general. Nu stiu de cine sa va indragosti.

Semeni in vreun aspect cu Santos?

Sunt foarte diferit, in viata reala, de personajul meu. Cand interpretezi un personaj, inveti lucruri noi, care te ajuta sa vezi viata altfel. Santos este foarte rebel. Eu sunt linistit, foarte tandru cu persoanele pe care le iubesc si foarte pasional.

Intr-un singur aspect seman cu Santos. Inainte, nu spuneam ceea ce simteam si nici nu dadeam de banuit. Acest lucru i s-a intamplat si personajului meu. Acum spun ceea ce simt pentru ca, daca ma izolez si nu spun ce am pe suflet, pot avea si mai multe probleme. Incerc sa evit confictele, desi inainte eram mai rebel, mai nebun si faceam totul pe dos. Acum m-am schimbat mult, sunt mult mai concentrat asupra a ce-mi doresc sa ajung. Profit de aceasta oportunitate si nu o voi lasa sa treaca pentru nimic.

Cand te-ai hotarat sa devii actor?

Actoria m-a fascinat de mic. Intotdeauna am avut microbul in mine. Am aparut in numeroase reclame la Miami si acolo am inceput sa devin faimos. Apoi mi-am dat seama ca imi place mult si s-a ivit oportunitatea de a participa la un casting pentru Centro de Vocacion Artistica la Televisa, pentru scoala de actorie. Dupa doua luni, m-au chemat si mi-au spus ca am fost acceptat. Cand m-am dus in Mexic ca sa studiez actoria, nici nu mi-am inchipuit ca mi se va oferi aceasta oportunitate de a juca in Rebelde atat de repede. A fost cea mai buna veste pe care o puteam primi.

Cum te-ai simtit sa fii singurul portorican din distributia telenovelei Rebelde?

Ma simt foarte norocos, recunoscator si multumit. Cand am ajuns acolo, eram un pic preocupat despre cum ma va accepta lumea. Evident ca sunt din alta tara, dar a fost o primire foarte pozitiva si le sunt recunoscator tuturor pentru sprijin.

Ti-e dor de Puerto Rico?

Da, mi-e foarte dor. Nu am mai fost acolo de un an. Puerto Rico este tara mea natala si mi-a fost foarte greu s-o parasesc. Imi place clima, lumea, mancarea, cultura, plajele. Mirosul tarii mele este diferit, unic. S-a facut un an de cand n-am mai fost acolo. De fapt, in scenele triste, in care trebuie sa plang, ma gandesc la familia mea. Ma gandesc ca mi-e dor de mama mea, de fratele meu, de catelusa mea. Mi-e greu sa stau departe de ei pentru ca noi, portoricanii, suntem foarte uniti.

In plus, am un frate geaman care se numeste Darryl. Nu seamana cu mine deloc, dar imi e foarte dor de el. Vorbesc zilnic cu el si cu sora mea.

Vei juca si in filmul Rebelde?

Da, voi aparea si in film. Exista multe speculatii, cum ca s-ar face si un serial de comedie cu personajele din Rebelde, dar inca nu se stie nimic sigur.

Santos va aparea si in serialul de comedie Rebelde?

Inca nu a iesit, dar se lucreaza la caricatura. Avem multe proiecte in lucru. Am facut si o sedinta foto pentru revista si inca nu s-a publicat.

Este adevarat ca va lua nastere o noua formatie de muzica in Rebelde cu alti membri?

Nu. Eu am intrat abia in a doua parte si formatia RBD luase nastere cu un an in urma. Din acest motiv, au facut o noua formatie care se numeste C3Q si in care canta trei fete si nici un baiat. Nu cred ca va mai exista alta formatie, in afara de acestea doua, in telenovela.

Ai mai facut ceva in domeniul modelling-ului?

Deocamdata ma concentrez asupra actoriei si nu mai am timp pentru modelling. Evident ca, daca mi se ofera sansa de a face ceva in modelling si as avea timp, as face-o cu placere. Dar in acest moment ma concentrez asupra telenovelei si actoria conteaza cel mai mult pentru mine si nu voi lasa pe nimeni sa-mi ia aceasta bucurie.

Ai vreun mesaj pentru fanii tai?

Ii iubesc mult, mult, mult. Sper sa se uite in continuare la telenovela si le promit ca voi fi mereu aproape de ei ca sa-i distrez. Si inca ceva: nu lasati nimic si pe nimeni sa va opreasca de la a va implini visele si, daca simtiti ca vreti sa faceti ceva, faceti-l! La urma urmelor este viata voastra.





"IN SCENELE TRISTE, IN CARE TREBUIE SA PLANG, MA GANDESC LA FAMILIA MEA."



Carte de vizita

Nume si prenume: Derrick James Colon

Data nasterii: 1983

Locul nasterii: Puerto Rico

Ocupatie: fotomodel, actor

Iubite celebre: Anahi, actrita/fotomodelul Elizabeth Kelly

Cantareti preferati: Don Omar, Luis Fonsi

Muzica preferata: romantica, clasica, pop, rock-ul latino

Studii: Centro de Educacion Artistica de Televisa



Derreck si Anahi



"Cu Anahi am trait o poveste frumoasa, dar a trecut, acum este istorie. A fost un moment deosebit al vietii mele si o respect enorm. Am invatat mult de la ea, o admir foarte mult ca persoana si o stimez. Este o profesionista in tot ce face si de la inceput ne-am potrivit in modul de a gandi si de a actiona. O simpatizez in continuare si acest lucru nu va disparea. Este bine ca, atunci cand se termina o relatie intre doua persoane, sa ramana prietenia. "

1 comment:

Prinssdederryl said...

Derrick James,Rebelde...atat de aproape de ei cand ii aud,cand ii vad, cand citesc despre ei...si totusi atat de departe:( ...fanii vor fi cel mai greu de inteles si cel mai greu de impacat din pacate!Foarte bun articolul,la urma urmei orice articol despre favoritii nostrii ii bun...mi-ar placea sa pot primi o adresa de e-mail a lui Derrick James sau un id de mess in cazul in care are.Nu imi fac mari sperante pt ca e foarte mult ceea ce cer,dar speranta moare ultima.Va multumes!Derrick eres lo mejor,eres todo lo que no escuchaste de ti y que esperas que te digan!Un beso mi Derril!