Saturday, March 3, 2007

Jack Duarte - "In liceu eram ciudatul clasei"



Nu a fost un adolescent obisnuit. ii placea sa-si uimeasca profesorii cu teorii matematice absurde, in loc sa iasa cu prietenii in oras, s-a destainuit interpretul lui Tomás revistei „Telenovela“
Bine ai venit in Spania! Cat timp petreci aici?
Am ajuns pe 18 noiembrie si stau pana pe 17 decembrie.

Care este motivul vizitei tale?
Inainte de toate, am venit ca sa testez piata televiziunii. Mi-ar placea sa-mi gasesc de lucru ca prezentator al unei emisiuni muzicale, ca DJ sau ca actor intr-un serial. Mi-as mai dori sa ajung la Sevilla pentru a invata flamenco, dar voi vedea cum imi merge.

Ce ti-a atras atentia din tot ce ai vazut pana acum?
In primul rand, femeile, care sunt foarte frumoase. Si mi se pare ciudat ca noaptea e mai multa lume pe strada decat in baruri. Ah! Si sunt fascinat de operele de arta pe care le vad in toate orasele de aici.

Ai observat diferente intre spiritul mexican si cel spaniol?
In multe aspecte. Cel mai mult m-a socat faptul ca lumea este mai rezervata si este mai greu sa le castigi increderea. In tara mea, lumea se poarta de parca te-ar cunoaste de o viata, desi uneori se pot insela.

Ai iesit din Madrid?
Am fost numai in imprejurimi, mai concret, la El Escorial, unde locuieste familia mea.

Tu insuti ai zis ca, inainte de a fi actor, ai fost muzician
Da, de fapt, cand m-au chemat sa lucrez la Rebelde, eram de cinci ani membru al formatiei M5. M-am prezentat la casting alaturi de toti membrii formatiei, dar, la final, am ramas numai eu.

Mai canti cu ei?
Nu, un timp am combinat ambele ocupatii, dar fiecare dintre noi a avut si alte planuri si formatia s-a destramat pana la urma.

Ce te atrage mai mult in aceste momente, muzica sau actoria?
Interpretarea imi place mult, dar nu se compara cu emotia pe care o simt cand cant pe scena.

Canti la vreun instrument?
Dau lectii de chitara si studiez pianul de un an.

Intotdeauna ti-ai dorit sa faci parte din mediul artistic?
Nu, desi, in familia mea sunt multi actori. Adevarul este ca, in copilarie, imi doream sa devin inginer.

Ai invatat vreodata la un colegiu asemanator cu cel din „Rebelde“?
Am studiat la un liceu particular, dar atmosfera nu era asa de elitista ca cea din Elite Way. Pentru mine a fost un adevarat cadou, pentru ca efortul parintilor mei de a-mi plati scoala a fost mare.

Si ce fel de student erai?
Eram fascinat de matematica, dar nu ma omoram cu invatatul. Eram ciudatul clasei. Cand ajungeam acasa, in loc sa arunc cartile, stateam ore intregi sa inventez teorii matematice absurde. Luam note bune fara sa invat prea mult si profesorilor nu prea le convenea asta.

Esti la fel de capricios ca Tomás, personajul tau din telenovela?
Sa spunem ca sunt insistent atunci cand vreau sa obtin ceva. Nu ma opresc pana nu obtin ceea ce vreau. Desigur, imi cunosc limitele si, de asemenea, am inceput sa invat sa am grija de bani.

Pe ce iti cheltuiesti banii?
Cheltuiesc mai ales in discoteci. Intru intr-un magazin si sunt capabil sa cheltuiesc si 300 de euro odata.

Ce fel de muzica iti place?
Preferata mea este muzica alternativa, dar ascult si flamenco, clasica, heavy. In ultimul timp, m-am apropiat de jazz, un stil despre care nu stiam prea multe.

Ce preferinte ai la capitolul fete?
Imi plac fetele dragute, sincere si carora le place sa invete lucruri noi.

Te asteapta cineva in Mexic?
Nu, sunt singur. Nu am nici un angajament momentan.

No comments: