Friday, March 2, 2007

Secretele de frumusete ale lui Angelique Boyer



Pune pe jar toti barbatii cu frumusetea ei uluitoare. Nu ati vrea sa-i cunoasteti secretele?

Cel mai bun secret de frumusete: "Ma demahiez in fiecare seara minutios si folosesc cea mai buna crema de fata. In timpul liber si cand practic sport, nu ma machiez deloc pentru ca pielea mea sa respire in voie."

Pentru o piele de portelan: "Beau multa apa si imi aplic singura, acasa, masti de fructe."

Gimnastica: "Petrec 2 ore pe zi la sala si alerg un kilometru pe zi indiferent de anotimp."

Dieta: "Nu mananc prajeli, grasimi, paine si dulciuri. Mananc portii mici asa ca pot sa-mi fac toate poftele fara sa ma ingras. Va spun un secret: sunt tare pofticioasa!"

Parul: "Il vopsesc rar si numai la radacini, il acopar cand stau la soare si imi fac masti speciale pentru parul meu. Imi plac la nebunie masajele capilare si l-am invatat pe iubitul meu sa mi le faca."

No comments: