Saturday, March 3, 2007

RODRIGO NEHME: Ador brunetele cu ochi negri



Unul dintre cei mai seducatori adolescenti este interpretul lui Nico Huber, care se afla la debutul sau actoricesc

foto: Televisa

Ce a insemnat pentru tine rolul din “Rebelde”?

”Rebelde” nu a insemnat doar primul mare pas al carierei mele, ci si o multime de momente si experiente care mi-au imbogatit viata profesionala si personala.

Te-ai identificat vreodata cu personajul tau din telenovela?

Poate atunci cand amandoi eram indragostiti si hotarati sa ne atingem scopul.

Fetelor li se pare ca esti foarte senzual!

Ha-ha-ha. Nu stiu ce sa zic. Ar trebui sa le intrebati pe ele.

Dar tu ce parere ai despre acest lucru?

Fetelor le datorez prezenta mea aici si lucrez pentru ele.

Ce te tulbura?

Privirea unei fete care imi place mult.

Ce ti s-a parut cel mai magulitor pana acum?

Mi s-au spus atatea...

Ce gen de fata iti place?

Ador brunetele cu ochi negri.

Ce planuri de viitor ai dupa ce termini filmarile la ”Rebelde”?

Conduc un program de televiziune care se numeste ”Chkt’esto” si care este produs de fiul lui Ernesto Alonso, Juan Diego. Mi-ar placea sa mai joc in filme. Dar, in primul rand, trebuie sa ma pregatesc mult ca sa ajung acolo.

Ce alte lucruri ti-ar placea sa mai incerci?

Filme, filme, filme.



Carte de vizita:

Nume complet: Rodrigo Vazquez Nehme

Locul nasterii: Mexic

Varsta: 24 ani

Porecla: Chaff

|naltime: 1,88 m

Parinti: Jorge Vazquez Fernandez Leal si Monica Nehme El Azar

Curiozitati: provine dintr-un tata mexican si o mama libaneza; a copilarit in Guadalajara si, apoi, s-a mutat cu familia in San Diego, unde a facut liceul, dar s-a intors in Mexic pentru a-si incepe cariera; a fost prezentatorul unei emisiuni culinare;

Iubite celebre: prezentatoarea de televiziune Claudia Lizaldi, actrita Carolina Ramírez (“Visuri fara pret”)

Studii: American School Foundation of Guadalajara; {coala de arte culinare; Centro de Educacion Artística de Televisa

Debut: ca manechin, in reclame televizate, la 16 ani

Personaj celebru: Nico Huber in Rebelde





”Altruismul imi da o senzatie de satisfactie. De aceea am participat la donatiile organizate de televiziune si am citit povesti copiilor din spitale.”

1 comment:

iulia said...

Buna lumeeeeee.....
Daca sunteti interesati sa castigati invitatii gratuite la Show-ul RBD din 6 sept din Bucuresti, sala Polivalenta, intrati pe site-ul: http://www.yourjobs.ro/index.php?act=concurs si afceti-va conttttt, recomandati concursul si invitatia poate fi a voastraaaaaaaaa.....
nu mai stati pe ganduri, spuneti tuturor prietenilor!